Sykepleierne i Coloplast er tilgjengelig alle hverdager 09-16 på telefonnummeret 22 57 50 20. Når du registrerer deg i Coloplast Assistanse vil de kontakte deg for å fortelle om tjenestene de kan tilby, og høre om du opplever noen utfordringer relatert til produktbruk, urinveisinfeksjoner, eller om det er noe annet de kan bidra med. Etter det vil de kontakte deg dersom du bestiller gratis vareprøver, og ca. én gang i året for å høre om alt står bra til, eller om det er noe de kan bidra med.
Våre sykepleiere har god produktkunnskap, og kan bistå med produktveiledning over telefon. De svarer som regel innen 10-20 sekunder når du ringer oss, og får du ikke svar ringer de tilbake så snart det er ledig kapasitet.
Vi kan tilby ulike opplæringsmateriell og brosjyrer slik at du kan lære mer om hvordan du kan håndtere din hverdag med kateter på en best mulig måte.
De gir også veiledning i riktig bruk av Coloplast sin portefølje av engangskateter, både med hensyn til hva som er riktig kateter for akkurat deg, men også riktig bruk av de ulike produktene. Riktig bruk kan også bidra til redusert antall tilfeller av urinveisinfeksjoner. I tillegg kan vi hjelpe deg med å vurdere om du bør gå til fastlege eller uroterapeut med eventuelle utfordringer du opplever.